JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran

masa pelepasan:2024-06-28 14:04:57 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:422

Petua teras:Jiexiu,JiexiuSelf propelled mobile lifting platform,JiexiuLift gunting bergerak sepenuhnya,Lif platform angkat patut mengikut p

JiexiuSelf propelled mobile lifting platform,JiexiuLift gunting bergerak sepenuhnya,

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

JiexiuSemasa menggunakan minyak hidraulik, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus, dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, tetapi juga memenuhi keperluan kuat kesan. Struktur penyelesaian komponen yang membawa muatan suhu rendah mempunyai kesan yang signifikan pada tekanan suhu penyelesaian, dll. Oleh itu, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

TunellenLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu


JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran



Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak,JiexiuPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, operasi sederhana, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Bagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau trek tangan tangga untuk operasi mudah, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG, kelajuan memandu: .M/s, boleh berputar sesuka hati.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Garansi kreditUntuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran



Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Garansi kreditPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, bentuk struktur adalah kompleks, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

JiexiuKaedah analisis penyebab yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, semakin cepat kelajuan angkat.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


diterima secara luas.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak

Hak cipta dan notis:
1. JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian JiexiuGerakan platform mengangkat garpu guntingBorang penghantaran mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

TamboGrandemengesyorkanberita
TamboGrandeBerita terkini